Biofeber!

Igår hängde jag med Anna och Vera. Vi var på stan, och dom lyckostarna hade fått lön och skulle handla kläder. Vera hittade ganska mycket grejer, men Anna hittade inte det hon ville ha och blev irriterad. Jag hittade massor med kläder jag ville ha, men inte kunde köpa... Buhuu!

På kvällen var Anna och jag på bio igen. Vi såg The wedding craschers, eller vad den heter, och damn vad rolig den var. Länge sen man skrattade så mycket, och så högt. Se den! Fast man blev lite lurad av namnet... vi trodde dom skulle förstöra bröllop...
På tisdag ska vi på bio igen. Haha! Anna hade köpt Aftonbladet, och med den fick man två gratis biljetter till Zozo, Fares nya film. Ska bli kul att se den!

Nästa vecka börjar nollning. På måndag ska vi ha stadsvandring med poängjakt. Kan bli skoj om man satsar grymt mycket på att vinna. Haha, vi funderade på att dra dit i värsta Rambo outfiten, för att visa att vi tar det väldigt seriöst. Haha!

Igår var jag och slängde sopor för första gången. Nu vet jag var soprummet är med andra ord. Sen efter det var jag ner i korridoren under, där tvättstugan är, och skulle fatta hur jag bokade tid, och vilken nyckel jag skulle ha. Jag fattade noll, men som tur var fanns det snälla människor, som bor där, som kunde visa mej hur jag skulle göra och varför, och tala om vilket datum det var och sånt... "Hehe... ja, jag är inte så bright direkt" sa jag efteråt och log med en min som sa "JAG ÄR DUM I HUVUDET, OKEJ?"

Kommentarer:
Postat av: lina.

titta själv & skratta åt min kräfthårfärg!

inga studentfest ännu? ROCYROCKY!

kram:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits