Det blir fjällvandring!

Jag skulle inte fjällvandra. Jag är ingen naturnisse, det bara är så. Jag hatar stövlar, jag hatar mygg, jag hatar packning, jag hatar att bli blöt, jag hatar att bli kall och så vidare... Dessutom så skulle jag vara hemma och packa, eftersom det är sista veckan jag är i Älvdalen.
Men idag så började jag fundera på det... okej, jag är ingen fjällvandringsfantast, men jag tycker om mina polare väldigt mycket, och polarna skulle ju fjällvandra... Så när Fia och Hella frågade, på msn, för femtielfte gången om jag skulle med gav jag med mej. Dom blev jätteglada, och ringde Erica bums, som jag också antar blev glad. Haha! Sen ringde Fia upp och hon beskrev våran lilla fjällvandring så bra att det lät som om det blir riktigt mysigt (vi fiskar, plockar hjortron och grillar korv tillsammans) så fördelarna med att följa med väger nog upp nackdelarna.
Packa kan jag göra på måndagen och fredagen. Det blir nog inte så mycket jag tar med mej i alla fall. Skivor och kläder är väl prio 1. 

Kommentarer:
Postat av: fialia å hella

hej, vi har kommit på en ny lek som vi ska leka när vi går i fjällen... (finns en viss risk för att du inte vill följa när du får höra=)) bara ryska tjejefternamn=)(finns det tjejefternamn??) jeje, vi har iaf tittat på friidrott å tränat in en massa! =) ha de bäst kompis!

2005-08-08 @ 20:38:35
Postat av: Bästa systern du har

Å när ska ni fjällvandra då?? HAHAHA!!!

2005-08-12 @ 11:14:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits