Karlstad!

Igår åkte pappa, mamma, Sofia och jag till Karlstad. Skulle hämta nyckel, och passa på att kolla in mitt lilla boende och själva staden, åtminstonde litegrann.
Det började bra. Sofia och jag var vid STUB tidigt, och kom in som nummer två = vi fick nummer två på våran kölapp. Grejen var bara det att när dom ropade upp nummren satt vi och snackade så, så vi hörde inte när han ropade upp mej. Sofia gick som tur var och hämtade en ny kölapp, efter att vi snackat fram och tillbaka om dom  kanske tog vartannat nummer eller hade nåt annat konstigt system som vi inte förstod oss på. På den nya kölappen var nummer 10. Haha! Vi skrattade mest hela tiden medan alla andra, utom två bredvid oss, satt och såg arga/rädda/allvarliga ut.


Rummet var i alla fall jättefint, så jag kommer absolut att trivas. Det var ju loft, så sängen och datorn får bo där uppe på, och så  blir det som världens minsta lilla vardagsrum nere. Köket, som man delar med dom andra i korridoren, såg ut som köket brukade göra uppe i klubbis, på ridklubben, förut när jag hängde där, men jag är inte så noga med det där i alla fall. Eget kylskåp ska jag i alla fall ta med mej, och ha i mitt lilla rum.
Spännande bara att se vad man hamnar med för folk...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits