Massor med regn!

Fan vad jag hatar regnet. Det suger verkligen...
Alex och jag åkte upp på ridklubben idag för att kika på tävlingarna. Vi stod ut i trekvarts regnande, sen gav vi upp och åkte hem.


På tisdag blir det Ikea. Ska bli kul att köpa massor med grejer till mitt lilla boende. Vet inte om Ärtan skulle följa. Har inte hört något från henne...


De har haft stängt på Returen så jag har inte kunnat skaffa en cykel där, men nu ska jag nog ta mammas cykel (om det nu går att sänka sadeln) i alla fall.


Träffade Larsson i fredags. Jättekul att se henne, för det händer ju inte för ofta direkt. Nu ska hon åka på bilsemester, men sen så ska hon hem hit någon dag igen. Fia och Hella har åkt tillbaka till Östersund, men kommer tillbaka runt fredag nästa vecka... vi allihop skulle ha spelat minigolf en gång till i sommar innan alla försvinner ifrån varandra igen.


Trans-pappa

Pappa testar mammas jacka och sjal (som inte ens hon ville ha för det var så fult). Vi andra asgarvade!


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Vi har nog världens vackraste pappa tror jag!

2005-08-10 @ 21:54:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits