Nu är allt igång!

Började skolan igår. Redan köpt tre böcker och blivit fattigare. Tills i morron ska vi ha läst ut en av böckerna, den på 146 sidor. Vetenskapsteori för nybörjare. Hör ni hur viktigt det låter eller? Haha!

♥ Bästa Larsson ringde igår för att höra hur det gått på nollningen, och med skolan och allt. Senare ringde Favorit Ärt ringde senare och hörde samma sak. Tänk om man inte hade polarna, vad skulle man göra då? Ensam skulle man vara i alla fall.  ♥

Haha, Fia det aset skickade ett sms: "Hej. Hur går det för dej? Här är det +45 i skuggan och ashett i solen Badar, solar, äter och festar hela dagarna." 

Gratisbio idag. Yummy Yummy. Hahaha




Kommentarer:
Postat av: Lilla mor

Låter inte som nån rolig bok. hoppas bion är bra. Puss

2005-08-30 @ 11:58:19
Postat av: lina.

tell me about it. ska ha läst ut en bok som heter "litteratursociologi" till torsdag & jag hittar inte den någonstans!:( i`m such a LOSER.

haha tommy älskar nog också det, jag är nästan säker!
yep. nu är håret omfärgat. (konstigt att det inte trillar av liksom) nu är det mahognyrött & inte ketchuprött.
that`s my cup of tea.
vilken film ska du se? jag blir avundsjuk.
jag vill också ha kul.
jag har blivit nobbad (återbud i sista sekund) av tre polare idag.
funny shitday:)
kram!

Postat av: lina.

nejnej, tommy är din, jag får nöja mig med rocky:)
zoo, vilken är det? vad handlar den om?

snart ska jag ut på ny jakt efter boken som inet finns.
buhu.

kram!

2005-08-31 @ 11:44:08
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: lina.

zozo, vart fan fick jag zoo ifrån?
då vet jag vilken du menar, jag sa senast i förgår att jag ville se den. jag är lite trögtänkt ibland.

när ska du, tommy, rocky & jag dubbeldata? kan ni nästa helg?
hihi!
ja...tidningen borde komma snart, med dig på omslaget, i can`t wait!

kram.

2005-08-31 @ 22:45:08
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: emmah

ahh, vetenskapsteori för nybörjade. Den känner jag igen.. Har du läst det där om att: om gud nu kan göra allt, kan han lugga en som är skallig?! bokens roligaste citat. Den är faktiskt inte sååå tråkig egentligen :) Man måste bara försöka hitta charmen!

2005-09-06 @ 17:08:09
URL: http://www.emmah.blogg.se
Postat av: asian handjob

{links:20


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits