Skrattat!

Igår ägnade jag mesta delen av kvällen åt att skratta. Roliga människor är bra!

WöööOwööö

"Det är inte oss du ser..."

Hahaha!

En riktig polare ringer innan hon drar till Turkiet, och ber en skicka sms om hur det är i skolan första dagen! Bästa Fia! ♥

Tur att man måste vara Einstein för att kunna tvätta här då. Eller också är jag bara korkad... det lutar mest åt det sistnämnda om jag ska vara ärlig. Fan!
Alex, jag tvättade mitt vita lakan med mitt röda påslakan. Var det smart? Nej! Tänkte jag så långt när jag proppade in sängkläderna tillsammans? Nej! Kommer jag få ett barbierosa lakan nu? Ja! Håller jag på att försökta övertala mej själv att det är ganska coolt med barbierosa lakan? Ja...
Kläderna tvättade jag i alla fall inte tillsammans med sängkläderna. Det ska jag ha plus i kanten för.

Nisse å näsan

Testade idag hur vig jag är, lite trist att göra det själv eftersom man inte har nån att jämföra med, men kolla på kortet! Jag får fan in stortån i näsan (eller ja, inte IN direkt, eftersom jag inte riktigt har elefansize på näsborrarna, men ni fattar)!

Kommentarer:
Postat av: lina.

tycker du det? tack så mkt. snällt av dig!

nollning låter farligt, säkert att du vågar?;)

har du börjat skolan ännu?

kram!

Postat av: Bästa systern

Du är nästan lika vig som en cirkusprimadonna!
Puss

2005-08-28 @ 17:37:50
Postat av: Anonym

Cooolt!!!!!!

2005-08-28 @ 19:41:12
Postat av: lina.

hahahaha hahahahaahahha!!! så jävla snyggt foto!
rocky hade råälskat det liksom!
gick det bra i skolan?

jag börjar på torsdag.

2005-08-29 @ 12:40:00
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: Alex

Alltså nils! Är du knäpp eller? Haha... jag sa ju att du inte skulle blanda färgerna på lakanen! Haha... pucko... Ha det kanon för vi hörs ikväll! Kramar i tusen

2005-09-02 @ 09:23:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits