Solat!

Idag åkte Alex och jag ner på simhallen och solade. Damn vad skönt det var. Vi blev ganska bruna faktiskt, fast Alex fick snyggare bränna på sitt ass än jag fick, eftersom jag är en ganska osmart människa. Haha! Kommer sakna Alex i höst... Fast det som är skönt är att jag vet att jag kommer ha kvar henne, även fast jag flyttar.


Klockan 17 i morron ska jag äntligen klippa mej i Mora på ett ställe jag inte ens hört talas om... jag hoppas dom är bra. Fast iofs så känns det inte som om det spelar så stor roll. Jag är bara glad om någon kan klippa mej, för mitt hår ser verkligen förjävligt ut.


I morgon kommer mina ryska efternamns-polare hem. Hella Schichirova och Fialia Ichiporovå. Ska ta en sista minigolfmatch också om vi hinner. Jag räknar starkt med att vinna för Helena har ju varit ganska duktig på att förlora den här sommaren, och Fia har typ inte ens spelat minigolf i sommar.


golfaren

Golfproffset i egen hög person.



Kommentarer:
Postat av: Systern

Du är inte lite självsäker...Haha!!
Nu sprang jag in i Linus rum och lånade datorn medans hon bajsar...ånej..nu kommer hon!!

2005-08-12 @ 11:13:10
Postat av: Systern

Den här bloggen har jag läst ett tag http://henriksuperman.blogg.se/
Det är inte nån rolig läsning....

2005-08-12 @ 11:19:49
Postat av: lovisa

haha du är så fin på kortet så sejer du säkert aha så där haha

2005-08-12 @ 11:30:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits