Antagning och packning!

Fick inget antagningbesked i brevlådan idag heller... Prövade att ringa dom som har hand om antagningen på Södertörn, men de var på tjänsteresa och skulle komma tillbaka först i morgon. Jag ska ringa då och höra med dom om jag kommit in eller inte, för jag känner mig lite stressad i och med lägenheten som jag måste tacka ja till s e n a s t i morgon.

Känner mej inte så stressad med Essän längre föresten. Jag har skrivit ungefär 1900 ord, och än har jag inte fått med allt jag tänkte få med. Jag tror jag fixar det, men frågan är bara om jag skriver på rätt sätt. Jobbigt annars... men det visar sig sen, antar jag.

Idag måste jag packa igen. Måste ta lite tallrikar och såna grejer. Kläderna och lite andra grejer, som jag ska lämna hemma, är jag ju redan klar med vilket känns väldigt skönt. Sen måste jag packa en vanlig väska också, med kläder... Uuuh, vad jobbigt.

Måste gå och handla toapapper idag. Har en halv rulle och visst skulle jag nog klara mig på det, men jag vill inte riskera att göra en Alex och Nisse-grej igen. Haha.

Har ett jävla kompendie på engelska som jag måste läsa också, och komma på tre frågor... Blä!

Min bästa mamma hade beställt en klipptid till mig på tisdag, fick jag veta idag. Jag blev SÅ glad. Mitt hår ser ut som faan alltså...



Kommentarer:
Postat av: lilla mor

Puss.Jag låg hos Meta,så Malin beställde.Men det var min idé.Du MÅSTE få svar i morgon!!!!!

2005-12-15 @ 13:47:16
Postat av: Bästa systern

Ja, det var faktiskt jag som satt i en halvtimme och ringde..så nu vill jag ha ett tack faktiskt.
Puss älskling

2005-12-15 @ 18:21:30
Postat av: Bästa systern

Jag hör av mig mitt på dan och hör hur det går.
Puss

2005-12-16 @ 08:13:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits