Antagningen!

Jag fick svar från Södertörn idag (ja, fick från Karlstad också såklart, men jag vill ju inte läsa Mvk B) och jag kom in som första reserv på de tre (eller ja, fyra men det är ju två som kombinerar varandra) kurserna jag vill gå... Jag räknar starkt med att någon jävel tackar nej, så jag ringde och sa ja till lägenheten! Vad roligt!! Jag vill flytta idag, haha!

Nu är jag hemma i Älvdalen igen. Känns ganska skönt. Man kopplar av på ett annat sätt när man är hemma hemma liksom. Pappa kom ner och hämtade mig. Jag hade packat klart alla grejer, så det tog bara en kvart att bära ut allt i bilen och sen åkte vi hemåt. Jag körde första halva biten hem, och sen fick min rallyförare till pappa ta över igen. Haha!

I morron ska jag plugga lite, och sen ska jag nog hälsa på Stjärt, som jag inte sett på hur länge som helst, en sväng... Haha, Alex får vänta tills hon blivit lite friskare för jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu...

På Torsdag ska Fia, Larsson, Emma och jag gå på bio och se Narnia. Jag längtar SÅ!

Snart är det julafton, men jag känner ingen julkänsla alls. Kan vara att man har pluggat så mycket, med essän och skit. Jag blir i alla fall klar med den i morgon, vilket känns grymt skönt. Då har jag bara massa pluggande till salstentan i januari kvar... Wohoo!

Trött i huvudet... mycket att tänka på...



Kommentarer:
Postat av: Lovisa

Julen brukar vara skit, men inte i år:D

2005-12-17 @ 21:11:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits