Da'n före da'n...

Kom precis hem... Har varit hos Larsson från klockan sex. Bytt julklappar med Hella, Sofia och Larsson. Jag fick Hellas paket vilket innehöll världens roligaste grej; en liten boxgrej som bland annat säger 'Fuck you' när man slår på den... Kommer passa mig perfekt, speciellt när jag sitter och pluggar. Haha!
Spelade Jeopardy, och det var som det brukar; Erica hejar mera på dom andra när hon läser frågorna och Sofia, som spelar samtidigt som jag, säger att jag är duktig (hon kommer aldrig inse att i Jeopardy OCH minigolf är vi MOT varandra. Inte MED! Haha, fast det slutar oftast med att jag ber om det, när Erica gärna vill se mej förlora. Haha). Det var i alla fall jätteroligt att hänga med dom. Man ser dom alltför lite, men som tur är känns det precis som vanligt när man väl ser dom.
Åkte till sjukstugan och gav Alex, som såg ut som en kissunge i tantkläder, hennes julklapp. Haha, hon var så ful att jag inte ens ville titta på henne. Hahaha!!
Kastade in julklapp + kladdkaka till Ärtan och Niklas. Haha, det blev lite stressig eftersom Sofia hade 2 minuter till pizzan hon beställt på Roma. Jag tjuvkikade på Ärtan och Niklas julklapp, och blev JÄTTEglad! Haha!

Igår var vi på bio och såg Narnia. Den var helt underbar, och så snyggt gjord. Jag grät fyra gånger, fast en av gångerna var bara för de första scenerna påminde om Zozo. Haha, de två Larsson medlemmarna som var med satt och snackade som bara den... men jag tycker om dom i alla fall! Haha, ja. Jag tycker självklart om Sofia, som satt tyst, också.
Jag red på den lilla hästen som fanns längst fram vid bioduken, så nu är Petter skyldig mej femhundra spänn. Haha! Han sa en gång för läääänge sen, när vi gick på Sjätte Sinnet på bio, att jag skulle få femhundra spänn om jag red på den och sa: "JIIHAAAAA", och det har jag gjort nu... Haha!


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Ja, det kommer jag ihåg..så nu är bara för Petter att punga upp stålarna..mouhahaha

2005-12-23 @ 22:51:27
Postat av: hobbs

jag vill också ha en boxgrej som säger fuck you! gimmegimmegimeegimeiggeimmmehgiemmhiemme

2005-12-24 @ 01:29:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits