Essän är inskickad!

Nu har jag varit hemma tre dagar och även fast jag inte börjat känna tristessen komma, så känner jag varje gång jag åker genom byn; Fan vad skönt att jag tog mej härifrån.
Inte det att man inte kan trivas i Älvdalen, självklart kan man det, och om man gör det och inte vill flytta så ska man inte heller göra det, men Älvdalen ÄR alldeles för litet för mej. Jag trodde aldrig jag skulle se det så, men jag hör inte hemma här... Det har jag verkligen hunnit känna nu, efter halvåret i underbara Karlstad (haha, som också iofs är ganska litet, men iaf...).

Åkte just ner och la på brevet, med Essän, till Patte. Undra om jag har skrivit den rätt nu, rent tekniskt alltså...?



Kommentarer:
Postat av: Den Bästa Lovisa

Snart JUUUUUL opch du komemr ajg :D mamma sa att ajg kunde sova hemma :D:D:D:D:D::D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits