Ingen hora eller något odjur här inte!

Igår var vi (Anna, Fanny, Cecilia, Karoline, Anna J, Vera, Anna 29, Emma och jag) och käkade på Harrys uppe vid universitetet. Köpte Arena paket vilket innebar att man fick två pasta eller fyra öl/tre cidrar + en gratisbiljett in på Arena. Så vi delade upp oss, förutom Vera som inte skulle käka, så vi fick varsin pasta och öl/cider till. Mumma! Det var världens godaste pasta!
Hade riktigt skoj på Arena också. Dansade och skrattade. Kommer sakna Karlstad som fan när jag flyttar härifrån. Det var en som frågade på lite dålig svenska, om jag ville dansa, men jag sa: Nej, jag är typ skitdålig på att dansa". Han bara: "I'm sorry. Can you speak english?" Jag bara: "No, I can't dance." och han bara: "Why?", "I can't because... because I suck on dancing." Då log han, klappade mej på axeln och drog iväg.
Haha, åkte hem med Omar hem och han berättade att han hade sparkat Hora och Odjurs-chaffisen. Vi sa att det var bra gjort av honom. Sen drar han igång världens musik och sjunger, lät som turkisk, och vi höll på att skratta ihjäl oss. Han är SÅ rolig. Innan jag hoppade av sa jag att han var den bästa chaffisen någonsin, och då sa han att han tyckte jag var bäst också. Haha, och sen sa han: "Din vän...?" Jag bara: "Anna? Hon den långa mörkhåriga?" Och han: "Nej, hon Alexandra. Hon din vän. Hälsa till henne så jättemycket från mej." Hahaha! Så Alex; Omar hälsar!!

Anna och jag skrev dikter till varandra igår. Varför vi skrev dikter är en lååång historia, men det är en rolig historia. Haha.
Matilda, du är blomman i mitt liv.
Det är du som får mig att andas.
Det är du som får min jord att snurra.
När du tuggar och smaskar på dina platstting,
går det en härlig våg av kärlek igenom mig.
Det gör mig hel när du säger: "Va?" och "Typ.",
och framförallt "rasar".
Min blomma, utan dig är jag ground zero!... typ.


Kommentarer:
Postat av: Big Bro

Ta me're hon Anna till Tullinge för fan, men fan dikta verkar hon inte vara 100 på,..ha ha haaa
Fått min NYBB?

2005-12-02 @ 17:36:11
Postat av: lina.

noisse: alltså jag är impad. du är hur vettig som helst! utbildningen ska gå före & det är ett riktigt bra beslut att flytta fast jag förstår att det måste kännas jättejobbigt! det är typ 100 vuxenpoäng på det beslutet & det är BRA!!
det kommer att gå super, du kommer att träffa en massa nya roliga människor, vilken chans! jag håller tummarna för dig!
puss&kram!

bloggmamma: allt bra med dig? jag är helt slut..har suttit barnvakt åt en 6åring & en 1åring hela dagen....det är ju jobbigt att vara "mamma". herregud..varför har ingen berättat det för mig? däremot väger allt det roliga upp det...härliga ungar! ta hand om dig!:) puss&kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits