Min bästa familj!

Jag såg framför mej hur jag satt ensam och övergiven med ett litet ljus tänt på julafton när jag fick veta att jag inte kan åka hem den 16:e dec, för jag måste vänta på antagningbeskedet (som kommer TIDIGAST den 16:e vilket innebär att jag inte vet när jag kan beställa en ny biljett, om det ens finns nån, hem) och skicka in svaret så snabbt som möjligt, innan den 28:e dec, men som tur är har jag en mamms å en pappis (puppis? Haha) som kan ordna allt...
Hur gör såna som varken har en mamms, en pappis, en Olle, en Malin eller en Petter? (Okej, en Lovisa å en Linus också... Haha)? För jag vet att jag hade då inte klarat mej utan dom. ♥

ÄÄÄlex
Alternativt kan man klara sej ganska så bra ändå om man har en bästa Alex. "Ska jag hämta dej..?" "Behöver du hjälp med flytten?" Du är bäst kompis!! ♥

Kommentarer:
Postat av: Puppis äldsta dotter

Puss älskling!

Postat av: The next best

Nice pic my dear friend!! =) Vi hörs!! Tusen Kramar!

2005-12-06 @ 22:23:43
URL: http://no1.blogg.se
Postat av: Lilla storebror

:-)

2005-12-10 @ 10:01:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits