Snorloskor.

Igår var Fanny, Anna och jag hos Cecilia och Dan och fikade. Jättetrevligt var det!
När Anna och jag väntade på bussen stod jag och pillade bort vattendroppar på busskylten. En var inte lika genomskinlig som de andra. Den var typ geléig liksom. Jag petade ett pet på den och insåg vad det var. Jag bara: "Åå!!", så Anna frågade om jag skar mej. Jag sa Nej, men bad henne peta på den lilla grejen hon också, vilket hon gjorde och sa förtvivlat: "Men blä!! Det är ju värsta snorloskan!!", och då höll jag på att skratta ihjäl mej. Sen garvade vi tills bussen kom... Tänk att den liten snorloska kan få en att skratta så mycket.

Sitter just nu i skolan, och håller på att hitta info. till essän. Har skickat typ 10 länkar, med information, till min hotmail... Fan vad trött jag är nu.

Anna! Janne, Danne och Patte hälsar. Dom står bakom mej just nu.

Fia! You know who says Hello to you. And you,  tell the guy that he will have he's "money"...


Kommentarer:
Postat av: lina.

Nisse:hahaha hahahahaha! vad vidrigt!!!hahahaha! jag skrattar ihjäl mig!
du kommer in, jag känner det på mig! för säkerhets skull håller jag båda mina tummar! kram!

bloggmamma: jag ska söka in på en makeup-skola. har velat fram & tillbaka länge men jag vet att det är det jag vill. har varit inne på den banan förr. makeup store har en utbildning & de som gått där & kämpat för det har fått jobb. det är ett brinnande intresse från min sida. kan tyckas ytligt men för mig handlar det om förvandling, konst & förändring. jag längtar:) klart du ska skaffa en blogg! vad händer annars borta hos dig?ta hand om dig! kramar!

Postat av: Bästa systern

Hahahaha!!!! Tur att Linus inte var där. Då hade hon spytt!!! Och jag hade dött av skratt!!
Puss

2005-12-08 @ 08:43:21
URL: http://malinakrocko.blogg.se
Postat av: Bästa systern igen

Jaha..vem var det som påpekade när jag sa "trevligt".....hahaha!!!

2005-12-08 @ 11:29:56
Postat av: lovisa

fyy fan vad äkligt

2005-12-08 @ 19:07:13
URL: http://lolloes.blogg.se
Postat av: lina.

ja, jag köpte den igår, blev också chockad när jag såg den!
köpköp! NU!

kram!

2005-12-09 @ 11:10:16
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: pappa

Det påminner mig om när de hade rivit formarna på pelarna på Essingeleden när arbetsledaren fick se ett gjutsår i betongen. Han petade lit och till slut smakade han på det för att utröna vad det var för något.
Det var arbetaren som vibrerade betongen under gjutningen och stod i gjutformen 10 meter ned som blev skitnödig och sket så det kom ut till ytan.

2005-12-11 @ 19:43:31
Postat av: Bästa systern

HAHAHAHAAA!!!! Det hade jag glömt!

2005-12-12 @ 21:24:49
URL: http://malinakrocko.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits