Tröttare än tröttast!

Jag är så himla trött... jag tror jag slappnar av på ett annat sätt här, för jag har inte ork till någonting känns det som. Hade jag fått välja hade jag helt klart legat under en filt i tv-rummet, och kollat på film efter film efter film i en hel vecka... DET hade varit grymt skönt.
Nu är det så att jag inte haft tid att lata mig. Jag har packat ner hela mitt liv i kartonger. Åtta kartonger följer med mig ner till Tullinge, medan tre får stå kvar här i min gamla garderob på övervåningen... Det är lika bra att packa ner allt, för jag kommer aldrig att flytta hit igen... Jag kommer aldrig aldrig mer bo med min mamma och pappa... aldrig mer... AAAAHHHH!!!
Haha! Nejdå... I will survive!

Åkte till Orsa på förmiddagen och hämtade Linus. Hon skulle klippa sig på Hårateljén, så jag satt där och läste tidningar medan jag väntade på henne. Fick en klump i magen när jag läste om alla stackars djur som ryssarna och amerikanarna skickat upp i rymden...
Var förbannat halt på Kanonvägen så jag höll på att köra åt skogen två gånger. Såg mig själv sitta i en snödriva, utan mottagning på mobilen. Livrädd för att gå ut på grund av alla läskiga vargar som i och för sig säkerligen inte skulle käka upp en stackars frusen Nils, men i alla fall... jag skulle inte vara så tuff om jag mötte en gigantisk varg, även om den inte skulle vilja käka på mig...

Larsson kom hem till Älvdalen igår, så jag drog till henne en sväng på eftermiddagen och sa Hej. Det var jättekul att se henne! I morron är det bio! Wohoo!!

Måste börja plugga i morgon... trist... nu när det är jul och allt.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Hej, nu är jag hemma... Men min telefon funkar inte. jag försöker höra av mig till dig i morgon på någe vis... Kul med BIO!!! Hur blev håret??? bra förstår jag=) puss å kram!

2005-12-21 @ 21:40:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits