Bomber och värme!

Al-Qaida i Europa tog på sej bombdåden i London. Landet hade tydligen blivit varnade i förtid, och nu så blir Danmark och Italien varnade, eftersom dom också var bundis med USA när det gällde Irakkriget. Fan! Det handlar ju bara om hämnd, från bådas sidor, och så länge det handlar om hämnd så tar det ju aldrig slut...


Damn vad varmt det är ute! Borde egentligen ligga ute och sola nu jag vet, men jag har legat en stund förut idag och det är så förbannat tråkigt att sola själv. Det borde vara förbjudet att jobba på sommaren (speciellt om man typ inte jobbar här utan i till exempel Östersund eller nåt annat konstigt ställe att sommarjobba på), för då kunde alla vara hemma hela dagarna och leka med mej!


Alex och jag badade en sväng igår på förmiddan, men när vi skulle sola så försvann solen så vi drog ner på Roma och käkade pizza istället. Fan ta oss, vi vet!


Hyrde en film på kvällen i min ensamhet, eftersom jag inte har några vänner (Haha! Det där var jag noga att påpeka igår när jag snackade med dom också så dom skulle få dåligt samvete). The Forgotten hette den, och den var ganska bra. Lite overklig kanske, men helt klart sevärd.


Jag har tvättat bilen idag, och städat den. Har inte gjort det sen vi kom hem från Hultsfred, så ni kan ju tänka er hur ren den har varit.


I morgon åker vi till Gävle och kollar på Timbuktu. Han är grym live! Fast ja... Looptroop är ju bättre, det går ju inte att komma ifrån.


Kommentarer:
Postat av: Big Bro

Va!!?!?!?!?! Städade du den självmant????
Fy fan vad den måste ha varit skitig.... ;D

2005-07-07 @ 21:24:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits