Första doppet i nässjön!

Idag har det verkligen varit en latdag. Vaknade runt halv tolv. Gick upp och käkade frukost, och sen så gick jag ut och solade.
Runt två gick jag in och såg att Alex hade ring och skickat sms, så då ringde jag henne. Vi kom på att vi ville åka och bada, så vi åkte till nässjön och hoppade i. Eller ja, hoppade i kanske är att ta i... Vi snarare vadade ut i det iskalla vattnet, medan vi gnydde och frös. Doppade oss i alla fall, och sen åkte vi till skansen och käkade glass. 
När vi hade mummsat upp glassen vill Alex plocka blommor så vi åkte till reningsverket, där hon fick ihop en liten liten bukett. Haha!
Shit. När vi åkte upp på näset så fes Alex en sån fis att jag var tvungen att köra in vid vägkanten och kuta ut. Så illa luktade den!! Det var hämnden för en grej jag gjorde i Hultsfred, som jag avslöjade för henne först idag. Hon ville döda mej... Haha!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits