FrösöZoo och Jamtli!

Idag åkte Evelin, Lovisa, pappa (mamma hade ont överallt och kunde inte följa med) och jag till Östersund. Vi har som vanligt skrattat massor, och Lovisa och jag har sjungit som två idioter så tillslut sa pappa åt oss att hålla käften. Lovisa har petat colanappar i näsan så hennes morfar ville kräkas, och Evelin har varit tyst och ritat . Pappa har sovit, eller kört som en galning.


Bästa kommentaren sa i alla fall pappa till Lovisa: "Du är ju dum i huvudet", och sen skrattade allihopa som några idioter!



Sötaste giraffen.



Roligaste skylten.



De tre idioterna vid ingången till FrösöZoo.



Idioterna nere i källaren på Jamtli.



Den sötaste lilla geten.



Kommentarer:
Postat av: Fialia

sa jag att dom typ misshandlar djurrättsaktivister där???

2005-07-18 @ 23:24:01
Postat av: Bästa systern i världen

FAAAN att jag jobbar hela sommaren. Kunde ha betalat mycket för att få ha följt med er till Östersund. Varför skrev du inget att pappa hällde en mjölkliter över sej och att han backade in i en stolpe!
Puss

2005-07-19 @ 22:41:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits