Karlstad, here I come!

Fick svar från skolorna i torsdags. Jag kom in i Karlstad, dit jag ville, så den 29 augusti börjar jag. Känns skönt på ett sätt att det inte blev så lång härifrån. Det är ju inte familjen, och ni som jag vet kommer sakna mej (haha! Ärtan och Alex), jag vill ifrån heller. Det är ju Älvdalen och dess människor, som jag inte känner något gemensamt med. Jag hör inte hemma här...


Nästa vecka åker Ärtan till Ryssland. Jag hoppas verkligen att hon letar upp Kreml High och knäpper kort på Crazy Ivan åt mej (kan tänka mej att Petra också skulle uppskatta det)...


Har just sett världens roligaste film. Eller i alla fall en av världens roligaste filmer. Team America, som är gjord av South Park-snubbarna. Så rolig! Skrattade som bara den!!


Jag är glad att jag har Fia.


Kommentarer:
Postat av: Systern

Jag är jätteglad att du kommit in på skolan!!! Superglad alltså MEN va jag kommer att sakna dej!!! Jag kan nästan gråta nu och ändå har jag inte ägglossning så då kan du tänka dej! Du får nog räkna med att jag och flickorna kommer ner och våldgästar dej ibland när ekonomin inte är i botten.
Puss

2005-07-16 @ 17:05:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits