Lägenhet!

Nu har jag fått en lägenhet i Karlstad också. Campus, så jag har jättenära till skolan. 26 kvadrat med loft, där jag kan ha sängen.
Känns skönt för trodde inte jag skulle hitta någon, utan att jag skulle få lov att bo i någon av kranskommunerna. Det hade varit grymt jobbigt.

Som vanligt när det händer något hör jag direkt av mej till hela familjen (fast Malin var och jobbade nu, men jag snackade med Lovisa) + Sofia och Ärtan (fast nu är Ärtfjärt i Ryssland, så hon får höra det när hon kommer hem).


Fatta att jag slipper vara här i höst...


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Skitbra att du fick lägenhet och att det var en sån som Elaine (felstavat?) berättade om oxå!!!

2005-07-20 @ 22:16:35
Postat av: lovisa

haha vad bra att du fick det det var suveränt,jag är stolt över dejhaha lite misit hehe

2005-07-22 @ 23:24:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits