Ont i ögonen!

Kliar och svider i mina ögon för jag har varit lat nog att sova med linserna i, i två nätter... Fan!


Hängde med Alex en sväng idag i hennes nya hus. Hon är grymt pysslig, och fixar och donar mest hela tiden tycker jag.
Åkte förbi stallet en sväng på fhemvägen och hälsade på Ärtan. Hon åker till Jonna i morgon, och blir borta ända tills på ondag. Vilken jävel. Haha, men jag överlever nog.


Varit och fiskat med Malin, Lovisa, Evelin och Jessica en stund nu på kvällen. Fick bara massa småfiskar, förutom en ganska stor mört. Jag blev lika hysterisk som vanligt när det blir lite större fiskar som bara sprattlar och lyckas ta sej lösa, och dunsar i backen och sprattlar och allt. Malin lyckades på tag i den i alla fall och döda den, eftersom klantfisken lyckades få med sej kroken i munnen...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits