Sol och fint ute!

Jättefint väder idag, och vad gör jag? Sitter här. Ska gå ut snart, jag lovar, men det är så förbannat tråkigt. Ju mer man tänker på hur tråkigt och värdelöst allt är, ju tråkigare och värdelösare blir allt, men ändå så sitter man och tänker på det. Grejen är att jag tror att allt suger nu för jag vet att jag får svar från skolorna på torsdag... Tänk om det går helt åt helvete? Tänk om jag väljer fel? Tänk om jag inte pallar det? Tänk om alla andra är mycket smartare? Tänk om jag inte lyckas? (Jag hatar alla dessa jävla Tänk om...).
Jag vill göra nåt meningsfullt med mitt liv. Jag vill jobba med något bra. Jag vill göra något bra. Jag vill lyckas. Tänk om man bara har ett liv? Ska inte jag kunna få det där drömjobbet då, om jag bara satsar och verkligen vill?

Kommentarer:
Postat av: Systern

Du, du är bland dom smartaste som jag träffat och jag vet ingen som har sån kolla på nyheter och sånt. Tror fan att du kan mera än pappa när det gäller det! Du ska bara veta vad jag beundrar dej för det. Och du, det är är inte nåt bregott inlägg för det är helt sant. På sant!!
Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits