Tröttast!

Idag är jag förbannat trött. Har sovit dåligt i natt, men jag vet inte varför för jag borde ha sovit bra eftersom jag först tog ett kvällsdopp (Fan vad det där lät vuxet "kvällsdopp" Haha!) med Alex, och sen snackade i nån timme, när jag kom hem, med min bästa Sofia (som jag tar förgivet på ett sätt fast ändå inte). Det kan vara att jag börjat fundera på skolorna igen, som jag inte gjort på ett bra tag. Sofia har sagt att hon kommer dra ur telefonjacket den veckan jag får svar, och det skulle nog jag också ha gjort. Slutar väl med gråt nere hos Ärtan, när jag har ångest för vad jag ska välja. Fast just nu känns Karlstad väldigt bra, och Alex tillägger gärna att det i alla fall är i rätt riktning geografiskt (hon vill helst att jag ska gå i Skåne eftersom hon troligen hamnar där om ett år).


Ska träffa Sofias blivande man ikväll, eller i alla fall lyssna på honom. Lovade att ringa en sväng så hon får höra hans röst. Antar att hon inte gör det så ofta nu när han är ute på turné. Min blivande man träffade jag förra helgen... den enda som fattade det coola i det var Niklas, som därmed visade att han är en bra människa. Haha!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits