Ännu mera regn!

Jag vill ju inte ha mera regn nu!




Sofia kommer från bussen.


Åkte ner till Mora på förmiddan och hämtade Sofia, som kom med bussen. Jättekul att se henne! Som ni ser är jag en sån där snäll kompis som sitter kvar i bilen när mina polare, som jag inte har sett på hur länge som helst, kommer hem igen. Haha, men det regnade faktiskt! Dessutom är Sofia en sån där polare som man inte behöver vara sådär "Ååå vad länge sen det var vi sågs"-trevlig med.


Lovisa och jag var ute och körde Dimma idag, som såklart blev rädd när hon såg fåren nere på ängen. Jag förstår inte det där. En häst på 350 kilo, som är rädd för några fesiga får!? Något läskigt får måste hon ha mött i sitt liv, och jag antar att det var på island. Där vet jag, av egen erfarenhet, att det finns arga människor och knäppa hästar, så något livsfarligt får finns det säkert!


Nu har jag äntligen städat, och en tvätt ligger i tvättmaskinen. Duktigt va? Jag vet! Nu kommer inte Fia döda mej. Haha!
Jag samlar alltid på mej saker när jag städar. Hittar jag en snodd sätter jag den i håret. Hittar jag nån kepa tar jag på mej den. Kanske för jag är för lat att lägga dom på rätt ställe, enklare att ta på sej grejerna. Idag blev jag riktigt snygg. Upptill hade jag svettband, mjukis-skärmkepan, palestinasjal, fem snoddar och en t-shirt såklart. Nedtill hade jag min Afrika-sjal, inlindad som en kjol (Tänk 40-år gammal tant lindad i färgglada tyger på en "Nu ska jag dansa afrikanska danser"-kurs, där hon hoppas finna sej själv. Så såg jag ut nedtill).


Hörde på Millencolin idag på radion. Fan vad roligt vi kommer få på Hultsfred!


Kommentarer:
Postat av: fia

snygg bild=)

2005-06-05 @ 21:58:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits