Arbetsförmedlingen!

Glömde skriva att jag var hos Linda igår och käkade tårta. Hon fyller 23 år idag! Grattis kompis!


Idag var jag på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen. Inte så skoj, men det kändes i alla fall bättre när Lotta också kom så jag hade någon polare där. Dom sa inte så mycket nytt på mötet, utan babblade mest på om viktiga saker som jag inte ville höra. Snackade med en snubbe också, innan jag åkte hem, och lämnade min handlingsplan. Behövde inte komma tillbaka förrän i september, och då bara om jag inte kom in på någon skola. Innan jag åkte så sa jag "Nu är det alltså bara att söka massa jobb över sommaren?" och då flinade han bara. Haha!


Försökte sola en stund idag, men det började blåsta så kallt så jag gick in, och efter någon halv timme så regnade det ute. Tråkigt som satan!


I morgon är kanske korten från Hultsfred klara. Haha, ska bli kul att se vad det är för kort som knäpp Alex knäppt när hon varit full.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits