Babylonsjukan-feber!

Idag har vi i svenska A gruppen varit på äventyr tillsammans. Eller ja, äventyr och äventyr... vi gick en konstigt tipspromenad (Laila och jag fick ett rätt var), och åt lunch tillsammans, men det var roligt och vi skrattade mycket!



Sofia snackar i telefonen.


Hängt med Sofia några timmar idag. Jättekul att hon är hemma! Skulle spela minigolf med henne och Hella, men Hella bangade idag och ville spela i morgon istället. Eftersom jag är en shysst polare gav jag med mej. Haha! Bärt kanske också vill spela? Hon ska föresten till Rättvik i morgon med Jomir, och röntga hans ena fram(?)ben. Usch... Jag hoppas det går bra för dom!
Sofia och jag spelade in två filmer också. Kan nästan kalla dom musikvideor, för vi har hög musik på. Jag sjunger med och är värsta tönten, medan Sofia sitter och gör peace-tecknet konstant.
Hon ville föresten köra ihjäl en ankunge idag, men som tur var var det ingen ankunge, utan en fågel som kunde flyga iväg och slippa bli mördad av den stora bird-killern Sofia.



Sofia med världens bästa film.


Sofia och jag har Babylonsjukan-feber. Idag såg vi filmen för tredje gången, på väldigt kort tid, och konstaterade att den är den bästa filmen. Det roliga är att alla är så vanliga, och inte så förbannat snygga. Mattias mage är helt klart den bästa!

Sen är musiken i den också grymt bra. Soundtracket spelas om och om igen, hela dagarna i min bil.


Fika klockan 10 i morgon på skolan. <--- sista dagen för mej där uppe! Wohoo!!


Kommentarer:
Postat av: Bästasystern

Du som kan det mesta. Vad menas med "unika besök" och kan man se vilka som kollat på ens sida?

2005-06-08 @ 22:31:04
Postat av: clara

kul att ni diggar babylonsjukan!!! den handlar om mig och mina kompisar och vi har ölmage å gillar att bara hänga. hälsningar från clara


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits