Biltvättande!

Åkte ner, till skolan, med min uppsats i morse runt klockan 10. Nu ska jag ha MVG!


Följde med mamma och pappa ner till Mora och besiktigade volvon. Träffade min gudfar, som jag inte sett sen jag döptes typ. Frågade honom om det var han jag skulle bo hos sen, när mamma och pappa dog, för han hade ju faktiskt skrivit på ett kontrakt. Vet inte om jag fick nåt svar, för han var lite stressad för bilen skulle in.
Vi handlade lite hästgrejer på Odahl, eller Granngården som det numera heter. På Odahl jobbade en otrevlig människa, som inte borde ha ett servicejobb. Himlanden med ögonen, suckningar och kassa kommentarer går knappast hem hos mej. Mamma är för snäll för att säga nåt, och pappa för döv för att höra nåt. Jag slängde i alla fall ur mej en kommentar, och fick medhåll från en annan tjej som jobbade där.



Min allra bästa - och enda - bil.


Idag har jag tvättat bilen. Om ni ser nånting som ser ut som smuts på bilden, så är det antagligen det, för jag suger på att tvätta bilar. Kan ha att göra med att jag är lite lat, när det gäller saker jag inte tycker är roliga, eller också är jag helt enkelt inte gjord för att vara en biltvättar-flicka. Men den blev i alla fall finare än innan!


Mamma och jag har varit nere på graven idag, och planterat blommor. Grymt fint blev det! Hoppas döingarna kommer ihåg vem det är som är där. Vi två borde ju ligga lite bättre till än övriga familjen, när det gäller att ha änglavakt vid bilkrocker och liknande grejer, eller hur!?


Kommentarer:
Postat av: Fialia

Tja, har du en gudfar? De visste jag inte... Hm, vet du jag kom på att jag åker ju inte med bussen på söndag jag åker ju bil så jag får typ höra av mig när jag åker å så där... kram vi hörs!

2005-06-04 @ 09:40:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits