Blanketter och underskrifter!

Det känns som jag har ägnat hela morgonen, okej förmiddagen, åt att fylla i blanketter och skriva under papper. Det har jag såklart inte gjort, i alla fall inte hela morgonen, men som min mamma säger: "överdriften gör språket levande!"
Det är en massa a-kassa papper jag fyllt i, för er som är intresserade.


Ska hänga med Alex en sväng idag. Det var ett tag sen vi sågs, okej en vecka, men det är tomt i alla fall eftersom vi setts så mycket innan det. Vi ska gå och kolla om korten från Hultsfred har kommit. Haha, tur att Alex ville släpa omkring på en kamera i taget och knäppa kort för om hon inte hade velat det hade det inte blivit några kort för min del, och allt på grund av min lathet.


Nu måste jag hänga upp en tvätt. Trååååkigt.


Ps. Hör ni hur vuxen jag är? Hänger tvätt och skriver under papper. Hua! Ds.


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern i hela världen

Ja, du är nog den som är vuxnast i hela vår familj.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits