Det BLIR hultsfred!

Aaa, det blir det, och det ska bli jättekul för det kommer SÅ många bra band dit! Wohoo!


Ärtan och jag skulle simma igår, men det blev inte så länge. Jag pallar inte att simma när...
1. ... det är simläger där nere, så man känner sej som värsta losern.
2. ... när farbror Fis är där nere, och fiser och snorar i vattnet.
3. ... när gamla tanter är där, och inte blöter håret innan de hoppar i bassängen, så det blir massor med hårstrån i vattnet, så jag får hår runt mina fingrar och tår.



Alex, som ser förbannat glad ut.


Ska hämta Alex i Mora snart, så vi kan köpa tält. Haha! Fatta vilken syn när vi ska få upp skiten.


Ikväll är det sista avsnitten på Lost, för säsongen. Aaaahhh!! Jobbigt! Vad ska jag och Stjärt ha för tv-kväll nu??


Kommentarer:
Postat av: sofia

hej, de funka inte med att hälla vatten i näsan... skulle bara säga det och FIXA GRILL NU DÅ!!!

2005-06-01 @ 21:27:28
Postat av: Bästasystern

Ska ni ha grill med er till Hultsfred? Köp engångsgrillar istället...

2005-06-01 @ 23:40:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits