Helvete!


Uppsatsen som ska rädda mitt MVG.


Hela mitt betyg hänger på en uppsats, som ska vara inlämnad i morgon. Fick tillbaka den sista jag lämnade idag. "Med lite god vilja kan jag sätta ett G, men jag anser att det är en missuppfattning av ämnet. Vill du komma hit och skriva ett annat ämne?" Nej, det vill jag inte! Frågade om betyget hängde på det här, eller om jag fick MVG även fast jag inte skrev en ny uppsats, men betyget hängde på det här. Skriver jag ingen ny, får jag bara VG. Skriver jag en ny, som jag får VG eller MVG på, får jag MVG i betyget. Fan!
Har haft MVG eller VG på allt annat jag gjort, både prov och uppsatser, och så får jag G på det sista, och då skiter sej allt. Jag sa att jag tyckte det var förbannat dumt, men han sa att han var hård, men rättvis. Det stämmer antagligen, och om jag nu får MVG kan jag ju i alla fall känna att jag verkligen förtjänar det, men det suger i alla fall att betyget hänger på den sista uppsatsen jag gör...


Snart kommer Fia hem, och det ska bli så roligt, för jag saknar henne verkligen. Hon är en av de bästa människor jag vet. Hon är en så smart och rolig och förbannat bra människa! Grejen är att hon liksom är så lång och cool... *skrattar*
Jag har bara missuppfattat vilken helg hon kommer... Jag tror jag gjorde en Erica när jag snackade med henne i helgen, och tänkte att det var måndag. Så gör Erica typ redan på onsdagen "Kommer du i helgen? Jag menar, inte nu i helgen utan nästa helg, fast jag säger att det är helgen som kommer för jag räknar inte den helgen som kommer nu. fattaru?"
Det blir fiskade (om ni vill veta hur det brukar låta på våra fisketurer får ni kolla in Fias blogg
http://fialia.blogg.se), och minigolfspelande, som alltid slutar med att jag förlorar, och att Fia tycker synd om mej, fast jag inte ens vill att hon ska det. "Fan Fia, det är ett spel, där du ska vilja vinna! DU SKA INTE HÅLLA PÅ MEJ, FATTA!!".


Kommentarer:
Postat av: Lucidor

Om du skriver till mig måste jag ju skriva till dig. Skriv en ny och få MVG. Eller så nöjer du dig med VG. Eller så kan du skriva om i-landsproblem i nästa blogg.

2005-06-03 @ 00:19:15
Postat av: Lucidor

Nej jag menar inte att vara elak mot dig ju.

2005-06-03 @ 16:47:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits