Inget minigolfande!

Sista dagen i skolan idag! Wohoo! Det är nu jag ska sjunga Mitt soooommarlooooov e jääääätte skööönt mitt sooooommarlov ska bli, men eftersom jag inte har den allra bästa rösten så avstår jag. Lovade Kjell att jag skulle skicka mejl och berätta hur det går, vart jag nu än hamnar. Jag fick veta att det typ inte finns några militärer kvar i trängslet. Jessica bara skrattade och sa "Haha, du satt väl i nåt hörn och läste om någon diktator så du missade det". Dom har räknat ut vilka grejer jag tycker är intressanta, på bara en termin.



Sofia sitter i bilen.



Jag, snackar och blir fotad samtidigt.


Sofia, jag och Hella skulle spela minigolf idag. Medan vi väntade på Helena, i bilen, roade vi oss med att knäppa kort. Vi väntade ett bra tag, sen gick vi (jag) in och hämtade henne. Haha, hon hade kikat efter en liten golf, och ingen stor merca, och dessutom hade hon suttit och lyssnat efter tutningar (undra om jag brukar tuta ofta??).



Helena och Sofia är söta.


Det blev inget minigolfande, och jag som hade känn på att jag skulle vinna!... Dom höll på att fixa till banan, så vi fick gå en sväng vid älven istället. Såg några tuffa studenter, som Sofia såklart ville hänga med, som var lite kaxiga, men vi var lika kaxiga tillbaka. 1 - 0 till oss! 


Kommentarer:
Postat av: soffipropp

fan mina bilder funkar typ inte att lägga in=( du måste typ göra det från din datr!!!

2005-06-09 @ 20:46:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits