It's Looptroop!

Igår bestämde Alex och jag oss för att åka på Looptroop i Gävle. Haha! Så vi åker idag, och kommer hem i morron.


Vi hämtade ut korten från Hultsfred igår. Skrattade som bara den. Nästa år blir det fler kameror... Det var inte så superbra kort, så andra kanske inte tycker dom är roliga, men vi som var där fattar ju allt. Haha!


Hjälpte Alex att flyttstäda igår. Fick ont i magen på slutet... men det är bättre idag. Trodde ett tag att det var gallan (eller nåt annat bamse farligt som man dör av, MINST!) eftersom jag inte ätit så bra de senaste två veckorna, men jag antar att jag bara behövde göra #2...


Kommentarer:
Postat av: "En-som-ALDRIG-kommer-att-visa-vissa-kort-för-nån-inte-ens-sin-syster"

Hahaha!!! Måste berätta för Lovisa att du inte säger bajsa utan #2. Det är bland det nördigaste hon vet och jag kan juh inte säga att jag säger emot henne heller!!
Puss

Postat av: Ärt stjärt

haha! Ni kan verkligen ni! =) Hoppas att ni får det skoj iaf. Kram

2005-06-29 @ 20:45:28
Postat av: hej...

jag tror att det var gallan=)

2005-06-30 @ 17:41:33
Postat av: Soffipropp(som din bror brukar säga)

Ring när du kommer hem från Gävle...

2005-06-30 @ 20:17:38
Postat av: Jag igen (Soffipropp....)

Ska vi åka till Japan eller?

2005-06-30 @ 20:21:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits