Någonting är fel!

Har ni också märkt det? Någonting med den här sidan är fel. Det är ju kursivt där nere, där jag inte ens bett om det. Varför? Det går inte att ändra heller! Fan!

Jag har blivit dålig med bilder nu också, jag vet. Jag ska försöka skärpa mej, men just nu så orkar jag bara inte.


Har lekt med min Ärt idag. Känns som om jag inte har sett henne på evigheter, men det är det nästan också. Jag hade faktiskt inte sett henne på nästan två veckor...

Niklas visade att dom hade fått massor med nya kanaler, och det bästa var att dom hade fått Animal planet. Gissa var jag kommer hänga hela dagarna nu? Haha! Sanningen är ju att jag skulle tycka om dom utan tv också, den är ju bara ett plus i kanten!


Spelade minigolf med Hella också. Jag kanske inte behöver skriva att jag fetförlorade som vanligt... Jag kan inte det där alltså, det är helt omöjligt. Ska spela i veckan igen, och då ska jag vinna! Håll alla tummar och tår ni kan.


http://www.student.ltu.se/~perlin-2/prylar/svt.rude.se.swf



Kommentarer:
Postat av: Bästa systern i världen

Jag tyckte väl att du blivit lite kursivig. Det kändes lixom inte som din stil.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits