Packat!


Min lilla packning.



Idag har jag packat till Hultsfred. Jag hatar att packa så ju förr jag har gjort det, ju gladare blir jag. Alex tyckte att det lät som grymt mycket grejer, när jag snackade med henne i telefonen förut idag, men det där ser väl inte så farligt ut? Gör det? Skitsamma. Det är väl ändå "Hellre för mycket än för lite."?


Idag har det inte hänt någonting just. Borde ha åkt ner till Ärtan och hämtat lite grejer jag glömde igår, men det har jag glömt.
Ärtan och jag köpte en engångsgrill igår, som vi satte på hennes grus utanför huset. Det började regna, och Ärtan förstörde den lilla ställningen, men vi lyckades få mat i alla fall, vilket kändes bra eftersom jag inte hade ätit någonting på hela dagen. Sofia kom ner efter ett tag, och då så spelade vi monopol. Jag har typ aldrig spelat monopol, kanske någon gång när Larsson och jag var små, men inte nu i... ja, vuxen ålder. Hahaha! För jag är grymt vuxen (eller inte). Jag fet-förlorade i alla fall, och halva tiden satt jag och ville att spelet skulle ta slut. Ärtan, den giriga lilla jävlen, fick babylonsjukan, medan Sofia samlade på pengar. 




Favorit Stjärt.


Ärtan är den mest osjälviska människa jag vet. Hon skulle aldrig dissa nånting, som jag skulle berätta och vara glad över, även fast hon själv skulle vilja ha/göra/äga det. Hon skulle istället vara glad för min skull. Det är många, alldeles för många, människor som inte är som min Ärt, så jag är glad att jag har henne!


Ps. Om man bäddar får man kvalster. Så det så! Ds.


Kommentarer:
Postat av: Världens bästa storasyster!

Och jag har min Helena! Vi har tur du och jag som lyckats hitta såna bra människor.

2005-06-13 @ 09:36:26
Postat av: haha

haha vad rolit med grillen

2005-06-13 @ 11:23:19
Postat av: Ärtstjärt

Har väl aldrig läst så vackra ord om mig själv!!! Jag måste vara otrolig! =) Tack, du är underbar du med. Men måste jag alltid vara så himmla ful på dina kort! Folk tror ju verkligen att jag ÄR handikappad fast det kanske jag är igentligen, kanske bara lever i en drömvärld... Haha! Nej ha så underbart i Hultsfred så hörs vi snart.. Kram kompis!

2005-06-13 @ 21:21:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits