Sjukast i världen!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, på hela dagen. Bara latat mej. Fortfarande snuvig, ont i halsen och nu har jag ont i huvudet igen... Inte kul! Dagarna är väl okej, men nätterna är dryga (varför är allt värre jämt på nätterna?). Min nya bästa vän heter förövrigt Bafucin.


På fredag är det midsommarafton. Kristina och dom skulle grilla, men jag vet inte. Känns lite dumt med alla kära par, och så jag liksom. Malin och ungarna kommer upp i alla fall, så jag stannar förmodligen hemma och leker med dom.


Fia, you're like the funniest person i know, even though you suck in luffarshack. Haha!


Kommentarer:
Postat av: Systern

Ja, lek me oss istället. Det vill vi. Nu har vi inte sett dej på länge känns det som.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits