Aaaahhhhh!!

Satt mellan 10.00 och 14.00 idag, och försökte att få ner i alla fall början på arbetet om Zapatisterna, men det var helt omöjligt. Det gick bara inte! Sedan gav jag upp det där, och tänkte skriva om Che Guevara istället, vilket är lite lättare eftersom jag redan känner honom, men då blev det alldeles för mycket. Dessutom så vill jag ju hellre skriva om Zapatisterna, så jag har lagt det där åt sidan för idag, och ska försöka i morgon igen.



Min allra vackraste Dimms.


Skulle köra Dimma idag, nu när hon äntligen fått nya skor, men såklart började det att regna och hagla. Fan! Nu regnar det visserligen ingenting ute, men himlen är alldeles mörk så jag tänker inte chansa. Kan ju hoppas på att det är bättre väder i morgon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits