Cirkus Snobben!


Snobben och jag. I bakgrunden är pappa, Anette, Lovisa och mamma.


Nu har jag en liten cirkushäst hemma, eller nästan i alla fall. Har tränat på att stegra idag. Han är inte så smidig, så det blir inte så mycket stegrande utan mest hoppande, men jag är väldigt stolt över honom i alla fall.
Han stack några gånger också. Han blir grymt stark när han sätter ner huvudet, lägger hela tyngden fram, och bara springer. Det är de gångerna som man känner att han är en liten muskelknutte på 150 kilo.


Var ute och sprang med Ärtan igår. Det var väldigt tungt, så jag ska nog kolla med Herr doktor om jag kanske har ansträngningsastma... Läskigt! Jag är livrädd för allt som har med doktorer att göra.


Ska åka till Ärtan snart, för hon måste hinna förhöra mej på den utomeuropeiska litteraturen, som jag har prov på i morgon, innan Lost börjar.


Kommentarer:
Postat av: Soffipropp...

Tja du hur gick det med håret? Kram!

2005-05-25 @ 22:36:09
Postat av: Bästasystern

Men Nisse
vilken duktig häst du har Nisse
Hejdå Nisse

2005-05-27 @ 10:59:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits