Hästhoppning och grillning!



Ärtan och Jomir skuttar över hinder.


Vaknade runt nio i morse när telefonen, som jag hade ställt på ringning eftersom jag skulle upp på stallet vid tio och kolla på när Ärtan och Jomir tävlade, började låta. Hade fått sms av Petra, som skulle med, runt halv sex i morse: "Jag är inte hemma. Å fråga mej inte var jag är. Haha. Å fråga mej inte om jag var skitfull igår. Jag vet bara att jag inte ska följa upp på stallet. Klockren är vad jag är." Smart hon är...
Det gick bra för Ärtan i alla fall. Jag skulle leka fotograf och knäppa såna där superbilder ni vet, typ när hästen flyger över hindret, men det blev inte så fina bilder. Jag var antingen för snabb, så bara Jomirs rumpa skymtade i nåt hörn på kortet, eller också var jag för sen, så enbart hans huvud kom med. Men några ganska bra kort blev det i alla fall.



Världens bästa badmintonspelare.


Tillbringade resten av dagen uppe i Okbodarna med hela familjen (mamma, pappa, Olle, Malin, Petter, Evelin och Lovisa + jag såklart) där vi snackade, skrattade, grillade och spelade badminton, som jag förövrigt var kung på. Olle, pappa och Petter hann också med att hugga ved och sånt tråkigt som jag slipper göra.


Malin och ungarna såg Olle Sarri på OK/Q8 här i Älvdalen idag. Shit, vad kändistätt det är här.


Dagens fråga är: Vart är Herr Luring?
Den enda som vet helt säkert är Petter... ni andra, som kan ha en aning om var han befinner sig, kan ju lämna en kommentar. Tacksam för svar!


Kommentarer:
Postat av: Bästasystern

Meen Nisse, Olle Sarri var juh på Domus! Vi ställde bilen så vi kunde kolla när han gick ut. Han vinkade glatt till flickorna när dom vinkade till honom i bilen. Sen såg jag på hans blick att han ville ha mej! Han är då för söt!
Herr Luring kanske är bakom hörnet?!

2005-05-28 @ 19:52:02
Postat av: Soffipropp

Tja, fan man skulle nästan kunna ljuga å säga att jag e hon med flaggan på häst kortet å hon som slåt bollen till dig på tenniskortet.... Tänkte på alla roliga sommar bilder som vi skulle knäppa! Vi måste typ fiska när jag kommer hem å åka vår årliga tur till okbodarna... kommer redan den 4 går upp å åker buss trotts att jag antagligen är asbakis då! kaRm!

Postat av: eh

SUGIGT

2005-12-13 @ 10:21:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits