Hultsfred?

Vi kanske åker till Hultsfred i år... Just nu lutar det i alla fall grymt mycket åt det hållet. Hurra!!



Alex sitter i bilen och är knäpp.


Idag har Alex och jag varit till Mora en sväng. Jag framkallade massor med kort, bland annat från Kryssningen och Östersund, medan Alex köpte några "Jag vill bli smalare"-piller. 
Ner tvingade Alex mej att lyssna på System. Hon hade till och med ansträngt sej och bränt en skiva till mej, med dom på. Haha, antar att det var för jag skulle bli förälskad, och vilja till Hultsfred, men i den frågan gav jag med mej ganska snabbt i alla fall. Jag menar, jag är lycklig bara jag får se Looptroop, Timbuktu och Immortal, där nere i Småland.


Träffade Bärt en sväng också. Hon hade varit nere vid älven och sprungit, den hurtisen! Petra, Alex och jag ska åka upp till stallet i morgonbitti och kolla när hon och Jomir ska tävla. Haha, planerar att åka upp i värsta cheerleader kläderna och "Go Ärtan! Go Ärtan!"


Fick ett kort på posten av Fia idag, som var från Storsjöyran i somras. Ni kan ju kolla nedanför om ni vill se hur snygga vi, Hella, Sofia och jag, var (jag knäppte kort med digitalkameran på kortet. Damn vad jag är smart!)



Helena, Sofia och jag på Storsjöytan -05


Kommentarer:
Postat av: Sofiaaaaaa

Wow, snyggaste bilden! Tur att du klippte min mage iaf, den tackar jag för=)Kul bild för det är så mycket fina färger i den! Fast orginalbilden är lite bättre. Men e dug feld i budum=) haha, snart kommer jag å Hella hem å då ska vi snacka Älvdalska!!! Tror att Erica oxå kommer hem några dagar när jag e hemma,då kan alla leka!!!Haha, i dag tänkte jag på spanjorerna å skratta!!! kram! Å änglarna va på sanning!

2005-05-28 @ 00:36:26
Postat av: Sofiaaaaaa igen....

Om du undra så la jag mig så där bara för att folk ska kunna se rakt in i min näsa....

2005-05-28 @ 00:38:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits