Röda Armé Fraktionen!

Hurra! Nu är jag äntligen klar med mitt specialarbete. Fråga vad som helst om RAF, och jag kan det... eller ja, kanske inte allt, för det var grymt svårt att hitta information, men nu är jag i alla fall klar och det känns så skönt.
Nu har jag bara ett prov på torsdag, och sen en uppsats kvar att skriva...



Alex och jag ute i skogen.


Idag var Alex och jag och käkade glass på Östäng. Det var så gott så!
Sen åkte vi upp till tränslet för det skulle tydligen vara nån aktivitet där, men vi såg då ingen så vi testade en grusväg i stället. Ett tag trodde vi att vi verkligen var vilse i skogen...
Alex satt hela tiden, när hon tog paus från sitt kortknäppande med mobilen, och hoppades på att Peter skulle ringa så hon fick berätta vart hon var.
Det var världens längsta grusväg, för den tog aldrig slut. Dessutom så hade vi inte en aning om vart vi var. Jag gissade på Åsen, medan Alex trodde vi var i Sveg (!!) men båda hade fel för vi hade tydligen bara irrat runt i trängslet-skogen. Det märkte vi när vi återigen såg Välkommen till trängslet skylten, från samma håll som vi hade kommit ifrån från början.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits