Sån där

Vaknade jättetidigt i morse, runt klockan åtta, och var så grymt trött, men jag kunde omöjligt somna om så jag gick upp och åt frukost.


Vid nio satte jag mej vid datorn och ringde telia. Idag var det ingen irriterad brud, som tyckte att jag var dum i huvudet, som svarande när jag, efter en timmes "tryck ett om du... Tryck två om du... tyck ett om du..."-knappande, kom fram, utan en kille som hade mycket mera tålamod.
Han felanmälde det, efter att ha suttit och förklarat över telefonen vad jag, den mest otekniska människa i hela världen, skulle kolla på själva datorn, och sa att jag senare skulle få ett sms om det var fel på själva telia. Om det nu inte skulle vara fel där, så kunde det annars vara sladden mellan modemet och själva uttaget.



Sofia sitter i fönstret.


Kollade på en så kallad "må bra"-film på förmiddan innan jag drog till skolan, men jag tyckte inte man mådde så bra efter den... Fia skulle förstå vad jag menade, för Fia förstår alltid mej, vad det än gäller. Man kände sej till och med liiite deppig efteråt, men bara lite. Som sagt. Fia förstår!


Vid halv ett åkte jag till skolan, och hade svenska och engelska. Nu vet jag vad jag får för betyg i alla kurser. Wohoo! Jag har höjt mej i alla ämnen, som jag hade på gymnasiet! Grattis Matilda! Tack!


Kommentarer:
Postat av: soffi

Kolla=)

http://www.ltdalarna.se/templates/ltApplication2____5385.asp

JO jag förstår!!!Precis! Har försökt ringa men du e einte hemma=( Jeje, ring i kväll om du har lust...

2005-05-31 @ 15:21:10
Postat av: Bästasystern

Du är juh bäst juh som jag alltid har sagt..förutom mej förståss!

2005-06-01 @ 23:39:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits