Slog sönder flaskan!

Idag har det bara regnat och regnat. Det är så himla trist. Mamma och jag kollade på Dagbok från en motorcykel. Den är väldigt bra, och det är mycket fina bilder på landskapen...



Den onda flaskan.


Blev arg för inte så länge sen, trekvart kanske. Vi satt och kollade på en film, och så skulle mamma bryta den för hon ville se på Alla mot en. Jag hatar när man ska bryta i filmer, speciellt när det är som mest spännande. Men vi bröt den, och jag gick till datorn och tjurade. Efter en halvtimme var hon klar, och ropade på mig. Jag dundrade in, fortfarande liiiite tjurig. Då har såklart pappa spillt sås på golvet, som jag kliver rakt i. Jag blir ganska pissed, och ska gå ut i köket och torka bort det, när en fucking 1/2 liters CocaCola flaska rullar ut framför fötterna, och håller på att fälla mig. Då kan jag inte hålla mig längre utan verkligen exploderar och tar i flakhalsen och smäller rakt ner i golvet för att få ur mig all ilska... Vad tror ni händer? Jo, flaskan går såklart sönder, och ut i hela vardagsrummet sprutar CocaCola (!!), varpå både jag och mamma börjar asgarva... Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Så är det alltid för mig. Början en sak krångla, så krånglar snart allting.


Kommentarer:
Postat av: Lilla mor

Som vanligt har jag klantat mig och skickat kommentaren till fel sida. Golvet blev i alla fall jättekladdigt! Men filmen är välldans bra och mycket sevärd

2005-05-27 @ 11:29:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits