Solandet i blåsten!

*Brr* Jag skulle sola lite ute, men pallade bara en timme. Det blåste så himla kallt...


Varit i skolan idag, och haft svenska A. Repeterade inför provet på torsdag. Blä! Jag vill inte ha prov... fast det är i och för sig det sista jag har nu.
Måste skriva en uppsats till nästa tisdag. Jag vet inte alls vad jag ska skriva om... Fan!


Idag ska jag och Ärtan ut och springa en sväng, istället för att simma som vi brukar göra på tisdagar. Haha, får se hur det går. Ingen av oss är väl nån springexpert tror jag... eller ja, jag vet att ingen av oss är det.


Bäst just nu är Babylonsjukan! Både filmen och låten är förbannat bra! Har beställt Soundtracket nu, så jag har nåt att lyssna sönder i sommar, eftersom mina ppb-skivor inte verkar komma i första taget...



Min allra bästa kompis.


Snart kommer min Sofia hem! Minigolf-banan Here we come!!


Kommentarer:
Postat av: Fialia

Japp snart blir det en massa minifof=)Du vem var det som va bäst förra året?? JAG!!!

2005-05-27 @ 09:13:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits