Somnade i soffan!

Åkte ju till Ärtan igår, för hon skulle förhöra mej på litteraturen innan Lost, men hon var inte hemma. Det var bara Niklas där, som satt och spelade data, så jag la mig i soffan och somnade efter en stund. Sov typ en timme, då jag vaknade av att någon ringde till Niklas. Strax därefter kom Ärtan hem, runt tio i nio. Haha!


Provet idag gick bara sådär, så jag är grymt tveksam om det blir mvg. Fan!


Ska ut och gå med Alex idag... Hon har haft uppvisning i skolan idag. Jag hade gärna åkt ner, men såklart skulle jag ha provet just då.



Jag med mitt Silvia-leende.


Jag fick min Babylonsjukan-skiva idag! Hurra! Såna småsaker kan göra en så glad!


Kommentarer:
Postat av: lilla mor

Det blev iallafall jättekladdigt på golvet. Men filmen är jättebra.

2005-05-27 @ 11:24:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits