För Lovisas skull!

Var ett tag sen jag skrev, jag vet. Lovisa har påminnt mig om det.

Har gjort tentan, som var den konstigaste tenta någon sett typ. Tror jag kuggade mig... fuck i så fall.

I fredags var vi på Nöjes och kollade på Robyn. Dansade hela kvällen. Vi var på förfest hos 29-åriga Anna. Det var roliga människor där, så vi hade skoj.

I lördags kollade Anna, Fanny, Cecilia, Caroline och jag på film, hemma hos Fanny, och käkade lite ost och kex, och chips. Anna, Caroline och jag körde på cola, medan de andra drack vin.

Idag ringde jag och grattade pappa på Fars dag, men det var visst inte idag den var. Haha. Ojdå. Det visste varken jag eller pappa, som glatt sa Tack och upplyste mig om att jag var den första som ringde och sa det.

Idag har min pappa byggt ett garage... på sju timmar.

Snackade med Petter i telefonen idag, och fick höra i luren när han satt och bajsade... min mysiga bror.

På tisdag kör Mediernas mekanismer igång.

På fredag kommer pappa, Malin och kanske ungarna och hälsar på. Skoj!

Ps. Anna är ett odjur och jag är en hora. Det fick vi höra i fredags av en taxichaffis. Tack liksom... Ds.


Kommentarer:
Postat av: lina.

fan vilken horigt odjur till taxichaffis! blää!

Postat av: Bästa systern som du snart får träffa till din lycka!

Men va fan! Du skulle ha ringt mej så hade jag åkt ner och satt mig på taxigubben. Då hade han fått legat där och sprattlat Haha!!
Pappa ja..vad säger man. Jag är ju lik honom så det är läskigt. Jag började ju på en ramp till Åke igår, en kvart innan jag skulle åka till jobbet och jag hade inte målat mej eller fixat håret.

Vi syns snart!
Puss Älskling

2005-11-07 @ 09:47:35
URL: http://malinakrocko.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits