Fula trosor?

Underbart att vakna klockan 11 av att Eminems typ första skiva vråldunkar i lägenheten intill. Den skivan är ju så bra... ELLER INTE ALLS!! Hatar den... och den är absolut omöjlig att sova till, så för att visa att jag blev pissed slängde jag på Deftones White Pony, och efter att jag spelat tre låtar så slutade det att dunka bredvid mej. Kanske drog hon, eller också så fattade hon vinken. Jag blev i alla fall nöjd, och stängde av musiken och somnade om... vaknade vid 14 av att det ringde en och gav mej ett erbjudande om två par trosor, och trött och virrig som jag var sa jag ja till ett par string... fick dom för bara 40 spänn inkl. frakt och var värda 140 exkl. frakt så det var värt det. Kanske... haha, med min tur kommer de vara skitfula.

"Lev inte död samla sånt du aldrig hann
Du kan om du vill, du vill så du kan."

- Svenska Akademien


Kommentarer:
Postat av: Per-Erik

Här är en annan låt som du kan spela:

Ann-Louise Hanson.
Hennes första låt på svensktoppen var "Fula trosor från Aten" år 1962, ...
"Fula trosor från Aten" låg på Svensktoppen i 20 veckor (låg etta i två veckor), ...

2005-11-08 @ 17:57:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits