Husfest!

Haha, husfesten igår var riktigt rolig faktiskt.
Anna tävlade i karaoke mot en snubbe som var grym på att sjunga (och jag kände igen honom, men kunde inte placera honom. Alex skulle ha varit här och hjälpt mej med det, för jag har en känsla av att hon sett honom också). Vi startade ett band tillsammans med Thai och Petter, för vi var bäst på att sjunga, och vi heter P.A.M.T. Haha, men allra bäst på karaoke var ändå Martin. Han släppte inte micken de första timmarna, och han var duktig, så senare blev det Mästarnas kamp; Martin vs. Snubben jag kände igen. Jag tror Snubben jag kände igen vann de flesta gångerna...
Klas var som vanligt snällast och bjöd alla på popcorn (så jag gav honom, och några till, toscakaka sen). Försökte få honom att dra till Liseberg i morgon och köpa brända mandlar åt mej, men han backade ur... Haha!
På thais toa hittade jag två Rocky-album och blev lycklig. Sa till Thai att jag ville låna Sexan, och han blev jätteförvånad (och framförallt glad) över att jag gillade Rocky, för han visste typ ingen som gjorde det och speciellt inte nån tjej. Han fick låna Femman av mej, och berättade att Tvåan tydligen är grymt svår att få tag på...
Det är en snubbe i korridoren nere, jag kommer aldrig ihåg vad han heter, som jag känner igen så väl. Jag har sett honom förut, och säkerligen snackat med honom. Sa det igår och då sa han att han kände igen min röst så grymt mycket (och jag har ändå en ganska egen röst). Hmmm... vart kan jag ha träffat honom?
Haha, Peter kommer aldrig bränna en skiva åt mej för han tycker min musiksmak suger. Haha! Stod golfklubbor inne på hans rum så jag frågade om det var hans, men han sa att det var hans bror.... Haha, Peter avslöjade dock senare att det faktiskt var hans klubbor (jag tror han tyckte det var pinsamt att spela golf) och sa att det faktiskt var riktigt roligt... jag har svårt att tro honom...
Jonas hade kärleksproblem. Anna och jag försökte ge honom råd och avslutade med "... men så är vi singlar båda två också i och för sej..." Haha! Det var i alla fall synd om honom.
Frida är den jag tycker bäst om i korridoren. Grymt snäll och trevlig jämt! "Vi borde träffas mera och hitta på saker... ja, vi alla tre!"
Lämnade tillbaka Thais tröja, innan jag skulle lägga mej, varpå han och Peter tittade på mej "Men shit, mår du dåligt? Hur är det? Har du kräkts?". Haha, så snygg är alltså jag när jag är trött.

Jag höll på att göra en Favorit i repris när jag skulle släppa en liten en när jag satte mej vid datorn, men som tur var kutade jag ner på toaletten istället... I know the feeling numera. Haha!

Jag gillar inte när det regnar... speciellt inte eftersom det såhär års ska snöa. Fuck!

Kommentarer:
Postat av: lilla mor

Du är allt mitt lilla bajsbarn du. Kul att du har så roligt. Puss

2005-11-12 @ 13:22:13
Postat av: Petter den store, DVS din bror

Jag korrenfester är roliga dom! Hej då lilla bajsbarnet ha ha ha ha ha

2005-11-13 @ 09:00:33
Postat av: Per-Erik

Jag tycker att du skulle ta artistnamnet Bajsan.

2005-11-13 @ 12:21:24
Postat av: Bästa systern i världen

Hahaha!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits