Jens skulle ju vinna!!

Fan vad trist att Jens åkte ur igår... det hade ju varit så roligt om han hade vunnit hela skiten.

Idag ska Cattis, Anna, Vera och jag ha spelkväll. Ska bland annat spela TP, och flascha med våra kunskaper. Haha!

Snart är det jul, och jag längtar. Inte så mycket för att få komma hem, utan för att slippa skolan... det är så mycket nu och min lust är noll.

Av mina närmsta polare tror jag att det bara jag som har behovet av att snacka mer än en gång i veckan. Eftersom det oftast är jag som ringer, så måste det ju vara så... Jag ska nog sluta ringa. Jag kommer inte klara det, men jag ska verkligen försöka, för efter ett tag känns det inte så kul att alltid få ringa och veta det att om jag INTE ringer, så får jag inte höra hur de mår (och inte heller får de höra hur jag mår, vilket jag vet att de vill bara det att de är så upptagna med annat som är viktigare eller också så glömmer de helt enkelt bort mig).

Dawit Isaak, den svenske journalisten som suttit fängslad i Eritrea i typ fyra år, har blivit släppt. Fatta hur underbart det måste kännas för honom och hans familj... fyra år är lång tid. Han, och några fler journalister, blev fängslade av myndigheterna 2001 efter att de kritiserat regimen... Ni kan läsa mer på
http://www.reportrarutangranser.se


Kommentarer:
Postat av: lilla mor

Det är klart att du längtar efter att komma hem. Till mig, din bästa mamma.Puss

2005-11-19 @ 17:08:50
Postat av: Mostern till dina blivande små bebisar

Ring inte till dom!! Är dom så dumma så dom inte fattar att man själv kan höra av sig så skit i dom! Du är den näst bästa människan på jorden, kom ihåg det. Jag är naturligtvis den bästa Haha!
Puss älskling

Postat av: lina.

nisse: men jag tycker att hon har en grymt bra röst...fast det är ju aldrig bra att vara stroppig:) hur har du det? lever livet?
kram!

bloggmamma: allt bra här..det funkar...det målas i min lägenhet så jag får ge mig iväg kl sju varje morgon, mindre kul när man 'är ledig & vill sova:( hur har du det? kramar!

2005-11-23 @ 08:05:54
Postat av: lilla mor

Ja, ja vet att jag är klantig!!!!!Men jag har rättat till det.Har du läst att Malin sabbat julen genom att kasta ut Benjamin Syrsa från balkongen. Fy på henne!!! Puss

2005-11-23 @ 13:32:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits