Tenta...

Alex har varit här från fredag till idag, onsdag. Det har varit jättekul att se henne, men jag antar att jag inte har varit den roligaste med tanke på att jag har tenta i morgon, så jag har fått lov att plugga. Som tur är har hon kunnat roa sig i alla fall. Haha.
Damn vad jag är glad att jag kommit ifrån älvdalen när hon berättar hur det är hemma...

Har haft massor i skolan den här veckan. Filmanalyser framför allt... har sett fyra filmer + lite snuttar från några andra.

I år blir det inget Halloween på hotellet i Älvdalen. Känns inte som jag missar något för jag antar att det är samma gamla vanliga människor som är där... Jag hoppas i alla fall att Ärtan får roligt, och att Alex, som ska jobba, slipper få det alltför drygt med alla fulla människor.

Usch, håll tummarna i morgon.





Kommentarer:
Postat av: lilla mor

du vet att jag tänker på dig och tycker att du är bääääst!!! jäklar vad jag sydde förra året. men så blev det bra. han ligger utanför på verandan. ska klappa lite på honom. sköt om dig min blomma. jag håller alla tummar.pyss.

2005-11-02 @ 18:09:23
Postat av: lille far

Jag håller tummarna samtidigt som jag åker till Grängesberg och lämnar några av mina filmer.
Jag är nästan i Karlstad, bara 15 mil ifrån "däj".
Ärums!

2005-11-02 @ 18:20:30
Postat av: Bästa systern!

Du vet att jag vet att du fixar tentan idag. Och så hör du av dej direkt när du är klart så jag vet hur du tror det gick!
Puss älskling

Postat av: lovisa

JAg håller tummarna kolla in min blogg ( www.lolloes.blogg.se

2005-11-04 @ 14:00:29
URL: http://lolloes.blogg.se
Postat av: lina.

hålla!
hur gick tentan?
säkert super!:)
kram!

2005-11-05 @ 11:31:11
Postat av: lina.

bloggmamma: allt är bra här, lite sliten efter gårdagen men måste skriva tenta:) hur har du det? fortfarande snö?:) kramar!

2005-11-06 @ 10:34:07
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits