Vilken helg.

Alexåjag
Alex och jag!

Shit, vilken helg... Jag kan bara skratta nu alltså. Fredagen... helt kaos. Jag hade knappt ätit nånting på hela dagen, och drack alldeles för snabbt. Ni kan ju räkna ut resten av det själva... Jag brukar alltid kunna sköta mej, eller skötte mej gjorde jag för ingen, förutom Alex, trodde jag var särskilt packad. Hade tydligen försökt tvinga på någon stackars kille en godis är vi gick ner, och tyckte han var en elak människa som inte ville ta emot den. Sen hade vi gått in på Arena, och där vet jag att en vakt tog mej bakom ryggen och sa att jag faktiskt fick gå in på tjejtoan och inte hänga på killtoan... Mycket mer kommer jag inte ihåg om jag ska vara ärlig... Sen så råkade jag åka hem... Haha, tur att det var en snäll människa jag råkade få med mej hem i alla fall, som bara skrattade och bad mej hålla käften, eftersom jag låg och snackade om Alex, som jag tappat bort nere på stan, typ hela natten. När jag kollade i min väska på morgonen hittade jag ett paraply där. Alex berättade att jag hade hittat det i en korridor i Veras hus... Jag sa till Vera att hon fick lämna tillbaka det varpå hon svarade "Men du kan ju behålla det där ju... eller just ja, det är ju du som är sådär ärlig..." Haha!  Råkade sno Veras polare också... Fast bara på msn och per sms. Jag hade hävdat att jag var den snällaste människa som finns. Att jag typ var bäst, så han sa dagen efter att jag nu fick lov att leva upp till dom förhoppningarna... men då erkände jag att jag kanske hade tagit i en aning.

I lördags så hängde Alex och jag på K6 och lyssnade på nåt band. Det var skönt att bara sitta och lyssna på musiken... Daniel berättade att han hade blivit nerbrottad av några poliser på fredagen, för han hade blivit arg på någon vakt å skrikit nåt som "Är du nazist eller!? Facistjävel!!" eller nåt. Hahaha! Poliserna, eller var det vakterna?, som brottade ner honom hade sagt till några andra poliser att dom skulle skjutsa hem honom vilket poliserna gjorde, men i bilen hade de vänt sej och frågat Daniel: "Varför ska vi skjutsa hem dej som är så lugn..." Haha!


Kommentarer:
Postat av: Bästa systern

Men du är så lik din storasyster ibland. Tänk att du tillåme hänger på killtoan som mej. Du kan ju höra med Carina och Helena var jag brukade hålla hus förr när vi var ute Haha!!
Puss älskling

Postat av: lina.

tjo nisse!
verkar osm du haft ens urrig helg:)
jag har också hängt på killtoan till & från, det kan vara skönt med variation efter alla puderborstar & läppglans som brukar användas frenetiskt på tjejtoan:)

snart är det jul, har du julpyntat något? vad tror du att rocky & gänget ska gör ai jul?
ska vi fråga omd e vill hänga lite med oss?
hoppas allt är fint med dig & att du lever livet!
kramar!

bloggmamma: hallen är inte klar, jag har fått världens segaste målare på halsen:(
har varit hemma i helsingborg hela helgen & ska hem imorn, får se hur långt han kommit, jag vill ju julstäda & pynta till det lite!
kan du tänka dig att vi fått en mm snö här i skånland? tjoho! man får vara glad åt det lilla:)ha det bra! kramar!

2005-11-28 @ 22:43:37
URL: http://livlina.blogg.se
Postat av: lina.

choo!
va?! vart ska du flytta?? (MALMÖÖÖ!!)
vad är det för utbildning du vill läsa?
jag & rocky ska åka till thailand men vi kan komma inom er & käka några pepparkakor innan vi ska till flygplatsen, annars kan ni hänga med på käkar vi pepparkakor på¨stranden istället:)

målaren är KLAR!!!:) jag är så lycklig!
har fixat i ordning i min lilla lya idag & till & med installerat internet, shit vilken kvinna jag är:)

du..har du sett rocky-vägg-almenackan?
perfekt att önska sig i julklapp!!
tjooho!

ta hand om dig!

kramar!

2005-11-30 @ 19:17:33
URL: http://livlina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits